Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

måndag 26 maj 2014

Mamma

Hon tog hand om mig
vårdade mig som liten.
Hon brydde om mig hur det skulle gå för mig
Hon lärde mig hur jag skulle vara mot kvinnor som jag senare skulle träffa i livet.
Hon lärde mig att laga mat och att vara en bra människa. Hon fanns där när jag behövde henne. 

Jag vet, mamma att du gjorde så gott du kunde. Jag vet att det inte alltid var lätt. 

Jag ber om ursäkte för att jag inte alltid såg dig. Jag ber om ursäkt för att jag inte förstod bättre. 

Jag förlåter dig för att du inte alltid såg mig. 

Älskar dig mamma. Jag tror att du har det bra där du är idag. 

Hur ser din relationen ut till din mamma? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948