Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

söndag 1 juni 2014

Ingen kan stoppa mig

Ingen i hela världen kan stoppa mig. 

Jag är smart. Jag är vacker. Jag är underbar. Jag är klok. Jag är fin. Jag är vänlig. Jag är hjälpsam. Jag är kunnig. Jag är snabb. Jag är en bra samtalsterapeut. Jag är en bra kommunikatör. Jag är en bra volontär. Jag är en bra man. Jag har mycket kärlek i mig. Jag är varken sämre eller bättre. Jag har allt.

Jag heter Johan Andersson och jag är stolt att vara jag. Jag har upplevt en massa i livet. Jag har gjort en massa i livet. Jag har tänkt ännu mer. Av detta har jag fått en massa erfarenheter som gjort just mig till mig. 

Ingen kan stoppa mig, förutom jag själv. 

Vem kan stoppa dig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948