Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

lördag 7 juni 2014

Vem följer jag?

Gör jag det jag vill. Gör jag det som jag vill eller andra vill? Vem följer jag? 

Jag vet att jag följt andras drömmar i tron de var mina. Jag vet att jag försökt att undvika andras misstag för att slippa en repris. Jag vet att jag försökt att ändra på andra för att slippa se på mig själv. Jag vet att jag försökt att komma undan mina känslor för smärtan har varit för svår. Jag vet att jag uppfattats som en egoist nör jag i själva verket försökte springa från mig själv.

Mitt huvud har varit i vägen. 

Nu kan jag falla tillbaka men idag lever jag mina drömmar, min längtan, ta lärdom av mina misstag, mina känslor och mitt liv. Jag är fortfarande en "egoist" men utan förnekelse och med ett gott syfte.

Vem följer du? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948