Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

torsdag 17 juli 2014

Ögon mot ögon

Mina ögon möter dina ögon. Jag står upp för vem jag är och de val jag gör. Mina ögon möter dina ögon. Jag är stolt. Mina ögon möter dina ögon, jag har inget att skämmas för. Mina ögon möter dina ögon, jag är inte den som viker undan. Mina ögon mötet dina ögon utan att jämföra. Mina ögon möter dina ögon, jag är glad för din skull. Mina ögon möter dina ögon, jag ser rädsla och glädje. Mina ögon möter dina ögon, jag ser mig själv. Mina ögon är klara och mitt huvud upprätt. Mina ögon har en vilja och ett mål. Mina ögon bär ödmjukhet och tacksamhet. 

Hur möter du andras ögon. Med dina styrkor eller dina svagheter? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948