Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

lördag 9 augusti 2014

Det gamla hälsar på

Ibland är det bara så. Jag tar livet och mig själv lite för mycket på allvar. Ibland är det bara så. Ibland behöver livet vara mer av bara avslappning, ha roligt och se den humoristiska sidan av det. 

Inte för att andra vill, även fast de kan påpeka det, utan för att jag vill. 

Tagga ner.

Vänta in. 

Avvakta. 

Se andra saker som inte har att göra med den egna utvecklingen. 

Tagga ner, vänta in när tiden kommer.

Inte forsera. 

Lyssna. 

Min pendel rör sig fram och till baka. 

Jag har tagit livet lite för allvarligt ibland och det låter visa sig ibland med ett gammal beteende. 

Saker kommer och går men jag ser det och det är ok. 

Hur pendlar ditt liv? Ditt liv i dina tankar, känslor och handlingar? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948