Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

lördag 29 november 2014

7. Se till att leva livet på bästa sätt

Jag behöver inte då och då utan varje dag leva mitt liv som jag vill leva. Jag behöver göra det jag vill göra, känna det jag vill känna och tänka det jag vill tänka. 

Skulle det inte bli som jag önskar just en speciell dag så är det för sent just den dagen. Men jag väljer att inte klandra mig för den dag som gott för det kommer en ny dag där mina intentioner kan bli som jag vill.

Jag behöver vara klar över vad jag vill både i mina tankar och i mina känslor. För det blir alltid som jag vill. Är jag oklar med vad jag vill och inte övertygad finns det alltid något som ändå styr mig dit, ditmina känslor om mig själv för mig.

Lever du ditt liv varje dag som du verkligen vill eller som dina känslor styr dig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948