Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

tisdag 24 november 2015

1000 blogginlägg - wow!!

Jag missade mitt tusende blogginlägg. 

Nyligen passerade jag den tusende skrivna inlägget, va kul. Alla dessa 1000 gånger jag valt att reflektera. Alla dessa 1000 gånger själv valt att äga min egen historia. Alla dessa gånger jag valt att blotta ytterligare en lite del av mig själv. Alla dessa gånger jag, genom mitt skrivande, kommit en liten bit närmare mig själv. Alla dessa 1000 gånger jag funnit lösningen i mina egna problem. 

Der är inte resultatet i själva skrivandet som varit viktigt utan processen dit. 

Min önskan var från början att väcka inspiration till andra men vad jag fick var något mycket större. 

Jag tackar mig själv att jag gjorde ett klokt val. 

"Vi gör alla val, alltid, men när det blir medvetna val är känslan något mycket stort."

Tack! 

/ Johan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948