Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

onsdag 3 februari 2016

Idag är en dag

Idag är en dag när jag är nöjd med mig själv.

Idag är en dag när mina besvärliga minnen har lagt sig att vila.

Dig är en dag jag lever i nuet.

Idag är en dag jag inte oroar mig för i morgon.

Idag är en dag jag accepterar det som skett.

Idag är en dag när inget kan få mig att tappa balansen.

Idag är en dag jag bygger mig stark innifrån. 

Idag är en dag där allt som kommer utifrån inte kan få mig att tappa mitt eget grepp och mina mål.

Idag är en dag jag tar hand om bara mig.

Idag är en dag jag lever ut min längtan.

Idag är en dag där jag vet att jag är lika mycket värd som någon annan. 

Idag är en dag där kärleken är min största gåva.

Idag är en dag där jag känner tacksamhet för allt jag har.

Idag är en dag där rädslan sats på paus. 

Idag är en dag som är min dag.

Idag är en dag jag har mina känslor, tankar och handlingar men att jag inte är dessa.

Idag är en dag precis som den är och just den dagen gör mig tacksam för att just jag finns på denna jord. 

Vilken dag är det för dig idag? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948